Reis naar Kuşadası

14 juli 2019 - Kusadasi, Turkije

We staan om 6:30 op want we hebben een reis van ongeveer 630km voor de boeg naar Kuşadası.

IMG_20190714_074056

Hier zullen we een week verblijven. Onderweg komen we langs eindeloze zonnebloemenvelden; ze zijn nog mooi fris groen en geel. Dit wordt afgewisseld met korenvelden en naaldbomen. Het plan is om via Gallipoli met de veerboot over te steken naar Çardak om vervolgens via Biga af te zakken naar Kuşadası. In Gallipoli blijkt er een flinke rij voor de veerboot te staan. We komen er achter dat vanaf hier normaal gesproken 1 boot op en neer vaart. In Eceabat een aantal km's verderop varen 6 boten op en neer. Even overwegen we om, zodra het kan, uit de rij te gaan en het alternatief te nemen. Maar we weten dat ook daar een rij staat. Gelukkig is er een 2de boot ingezet en kunnen we na een uurtje de boot op.

IMG_20190713_101959IMG_20190713_102018

Om 11 uur zijn we aan de overkant. Dan is het nog een lange rit naar de eindbestemming Hotel Stella

Het uitzicht is fantastisch: zeezicht.(zie mijn filmpje) Het maakt een nette indruk en er is een klein zwembad.

IMG_20190714_080154

1. Wichert en Alie:
    14 juli 2019
    Zo leuk om de reisverhalen te lezen en dan de foto's erbij geeft je het gevoel er zelf bij te zijn.
  2. Hannah:
    15 juli 2019
    Esther it looks beautiful! What a long journey- hoping you can all relax for a few days to recover:)