Dalyan naar Keşan (17/8)

17 augustus 2019 - Bayır, Turkije

Screenshot_20190816-104649

Het plan was om om 3 uur 's nachts te vertrekken van Dalyan. Maar de chauffeur kan niet slapen. We stappen dus om 01:00 in de auto.... Terwijl wij nog wat proberen te slapen, rijdt Mo ons snel naar Çanakkale (07:15). Hier regent het flink, met onweer. We gaan met de veerboot over naar Eceabat.  De boottocht duurt ongeveer 3 kwartier en het weer blijft bar en boos.

IMG_20190817_074647IMG_20190817_074602

Ook wel eens lekker. Terwijl we de oversteek maken, zien we een koppel flamingos in v-formatie langs vliegen.

Het is nog maar een klein stukje naar ons hotel in Keşan. Omdat we echt veel te vroeg zijn duiken we de stad(je) zelf even in. Vast ideeën opdoen voor het avondeten. Om een uur of 11 gaan we na wat rondlopen toch maar naar het Nehir Hotel. We zijn moe. De kamers zijn nog niet klaar, maar de lobby is comfortabel. Iedereen zoekt een bank uit.....

IMG_20190817_112638

Wanneer we dan de kamers in mogen, rusten we eerst even uit. Daarna gaan we om 16.00 wat eten, om daarna te gaan slapen. We gaan namelijk 's nachts rijden.

1. Wichert en Alie:
    17 augustus 2019
    De terug reis is begonnen 🚗. En ook nog met regen ☔ aan het eind van de vakantie. Kunnen jullie vast wennen aan het weer hier. Hoewel het best meevalt.💞